Äntligen lite dekadens!

Det råder stor glädje i huset just nu, tv:n är igång! I drygt fyra veckor har vi varit utan vår bästa kompis, tydligen gav den vanliga antennen väldigt dålig mottagning enligt hon som ägde huset innan så vi väntade in parabolen. Det har nog varit svårare för mig att överleva utan Jersey Shore, Big Brother och Desperate Housewives än för barnen att klara lördagsmorgnarna men jag tycker nog vi varit duktiga allihop. Enda gången det riktigt krisade var ju melodifestivalskvällen men det är ju då man uppskattar public service och utan minsta problem kan följa alltihop live via svtplay. Det är väl enda gången i världshistorien jag varit nöjd över att jag betalat tv-avgiften.
Nu har i alla fall livet fallit tillbaka i sin ganska vanliga lunk, kvällarna spenderas i soffan framför en skräckig film/ dramatisk dokusåpa eller Simpsons.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fyra veckor? Jag stod ut i två! Visserligen har jag bara ettan, tvåan, fyran, sexan och så kunskapskanalen nu... Men jag tackar Gud för svtplay, kanalfemplay, kanalnioplay och allt vad det heter! ;) Fast jag är alldeles för snål för att pröjsa för att se nåt på nätet, så Greys har jag fått ge upp... Desperate Housewives gav jag upp för flera säsonger sedan...

2012-06-04 @ 08:50:51
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com
Postat av: JennyPenny

Jag skulle heller aldrig betala en krona för att se via nätet, har ju redan pröjsat via tv-avgiften liksom. Rena skämtet!

2012-06-12 @ 23:47:18
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback