"Ni tjejer snackar om att föda barn...!"

Idag vaknade Mannen med halsont, ojojoj kära vänner, ni kan ju tänka er... Det rev minsann var.end.a.gååång han svalde och så den där rethostan, hur skulle detta bli?
Han frågade mig säkert hundra gånger om min förkylning börjat lika illa, om det verkligen gjort såhär ont i halsen på mig och om jag varit såå tät i näsan. Det slutade med att han fick gå och lägga sig och vila en stund efter frukost, han var ju sjuk.
Stackars.
Att jag legat i feberfrossa och knappt kunnat stå på benen under helgen verkade inte spela så stor roll, varken då eller nu, det här var ju exceptionellt. Sjuka män skojar man inte om.
Frågan är nu om han ens överlevt sitt arbetspass eller om han kanske blivit inlagd på infektionskliniken för allvarliga förkylningssymptom?


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha!!! Ser verkligen detta scenario framför mig... :D Har du inte ringt Näl o kollat än ifall han är där? ;) Krya på er!!! <3

2012-01-31 @ 15:58:19
Postat av: mannen

fy fan va taskig du är.......

2012-02-01 @ 00:32:36
Postat av: Lorena

Man ska INTE skoja med manliga förskylningar... de är värre än lobotomi!! Detta är ett krav att kunna på våran avd då våran chef (man såklart) har hand om våran flex/komp ;)))

2012-02-01 @ 10:41:14
Postat av: JennyPenny

Ja, Angelica, det var taskigt. Skratta inte åt stackarn.

2012-02-01 @ 23:55:20
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad fan är det med er?? Vad mesiga o töntiga ni blivit!!!

2012-02-06 @ 17:34:38
Postat av: Eva Sjöberg

Herrförkylningar är inte att leka med. De är dödliga, ska ni veta, utan den ömma omsorgen som Hustrun kan bistå med (även om hon har 43 graders feber och är svimfärdig). En i förkylning döende man kan endast hjälpas tillbaka till Livet med sådan omsorg!

2012-02-14 @ 23:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback