The castle

För alla er stackare som ännu inte sett Slottet från insidan kommer här en walkthrough på bottenplan. Ber om ursäkt för en otroligt dålig kvalitet på korten men det är liksom det man får av min urgamla Sony Ericsson och nån annan kamera har ännu inte packats upp.


Hallen, har ingången till köket i ryggen och vår sovrumsdörr snett bakom till vänster. Ytterdörren finns i bildens högra kant, den syns inte men är precis bredvid källardörren.


Mitt och Mannens sovrum, med utsikt mot gatan. Här ska det snart ligga en tjock och fin heltäckningsmatta i benivtt, typ så fort vi får upp den från källaren...

Den ståtliga Piptapeten! Det saknas ju både gardiner och lite övrig inredning på många ställen men det måste få ta lite tid att hitta rätt.


Lilla toaletten med sitt charmiga golv.



Världens mysigaste lilla vardagsrum, har nu hallen i ryggen, lilla toan till vänster och köket på höger sida.


Det här är nog tidernas sämsta bild ever, tagen en sekund efter att alla rusat från bordet efter kvällsmaten. I alla fall är det taget från köksbänken, dörren ut till trädgården är på min högra sida och man kan se hallen skymta på vänstra kanten.


Köket sett från soffan, notera att bordet är rent på den här bilden...

Well, there it is folks. Som sagt, ursäkta den dåliga bildkvaliteten.

Kommentarer
Postat av: Kusin Hanna

Mycket trevliga bilder, verkligen snyggt. Jag är speciellt avis på ditt fönster ovanför diskbänken!! Hos mig får man ju gissa om man diskat rent eller ej där man står i mörkret. Vi kommer och kollar live så fort vi bara kan!

2012-08-08 @ 08:17:33
Postat av: Rebecka

Riktigt fint!

2012-08-08 @ 11:05:22
URL: http://rhenriksson.blogg.se/
Postat av: Anna T - Nörd och Filmskapare

Jättefint! Himla fint kök måste jag säga :D!!

2012-08-08 @ 11:06:46
URL: http://annatjernstroms.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

Tack snälla! Vi är jättenöjda, och jag som alltid känt att jag suger på inredning är nu så stolt över att lyckas! :-)

Hanna, ja det fönstret gör disken till en ren fröjd, men du vet att du kan dra längre rör när ni gör nytt kök så sätter du diskhon vid ert fönstret!

2012-08-08 @ 19:04:22
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Linda

Gud vilket fint hus, jag dör faktiskt lite av avundsjuka här nu (=(=

2012-08-08 @ 22:48:28
Postat av: JennyPenny

Haha, nä dö inte! :-) Och tack förresten! <3

2012-08-09 @ 02:14:49
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback