Äntligen lite tjejsnack här hemma!

Det kan nog bli ordning på lilla Vild trots allt.
Häromdan satt hon på Spotify och lyssnade på Rasmus Seebach, ni vet han som sjunger den där danska låten, och ondgjorde sig över att titeln på cd:n var tryckt rätt över ansiktet på honom. "Men pappa ta BORT texten då!" sa hon uppretat flera gånger och kunde knappt hejda sin frustration över informationen att det inte gick.
Eric Saade är en annan stor kärlek, hon sitter på svt's hemsida och kollar "Popular" gång på gång, igår viskade hon alldeles hänfört "kolla, han är helt svettig och glänsig..." när hans ansikte kom i närbild. Mannen frågade lite skämtsamt om hon ändå inte tyckte att han var snyggare än Eric men bemöttes bara med ett skratt, "nähää, pappa!" flinade hon och Mannen teg.
Skönt att äntligen få styrt upp det där med tuttar och snygga brudar här hemma, nu kunde jag sitta och kolla "Minuten" när EMD var med och föreslå att Danny skulle ta av sig skjortan och utföra alla uppdrag i bar överkropp utan at bli nedröstad. Både jag och Vilda fnissade i vårt soffhörn när killarna avfärdade oss som tramsmajor, dom är ju bara avundsjuka kom vi överrens om.
Nu ska vi bara öva på vad som klassas som "hunk" och inte.






Kommentarer
Postat av: Angelica

Alltså, jag tycker Martin är mkt snyggare än dom där, tillsammans gånger 2!! :)

2011-03-01 @ 21:54:34
Postat av: JennyPenny

Angelica, Mannen läser inte här så för att skaffa extrapoäng hos honom måste du nog hitta andra vägar... ;)

2011-03-02 @ 17:52:20
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Angelica

Attans!!! ;) Nej men jag menade faktiskt det! Martin är ju mer hunk än dom liksom... Han är ju man, iaf ibland o dom är barn i mina mammaögon! :)

2011-03-02 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback