Releasefest!

Välkomna allesammans! Känn er som hemma, ta för er av snittarna och där borta står champagnen. För dom mindre finns det salta pinnar och Pommac och om en stund kommer clownen.
Min nya fräscha blogg lanseras idag och jag är väldigt stolt!
För bara ett par dagar sen skickade jag ett mail till en tjej som gjort snygga bloggar förr, jag svamlade på som en mentalpatient på Sobril om hur jag ville ha den och den färgen, kanske några femtiotalsfruar och lite humor men ändå liksom inte för mycket femtiotal  och kanske...
Ja, ni fattar, det gick inte att få grepp om vad jag ville utan allt var en enda röra. Det enda jag visste var hur jag ville ha bloggen men jag kunde inte riktigt få fram det.
En dag senare fanns det här resultatet i min mail och designproffset frågade om det möjligen var något åt det hållet jag tänkt?
Möjligen?! Det var exakt så jag ville ha det! Allt stämde precis med det jag önskat, färgerna, flickorna, tv:n... Ja tv:n är helt klart det allra bästa!
Jag är så nöjd och hoppas ni kommer trivas, för er som själva bloggar och blir avundsjuka på min så finns tjejen som gjort den länkad längst ner.
Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Sara Nyberg

Grattis Jenny till en strålande Makeover på bloggen....Kram

2010-09-30 @ 22:48:20
Postat av: JennyPenny

Tack! Jag är verkligen supernöjd!

2010-09-30 @ 22:56:11
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Sara Nyberg

Det ska du vara jag är inne varje dag och läser men är dålig på att kommentera :D

2010-10-01 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback