La familia

Jag vet inte hur ni andra känner men jag är i alla fall så trött på familjen Wahlgren att jag bara vill spy. Överallt dyker dom upp som gubben i lådan och är så käcka och glada, nu ska dom tydligen förpesta livet för nästa generation också med en new and upcoming barnstjärna; Benjamin Wahlgren. Han gjorde tydligen succé i "Lilla melodifestivalen" och det var säkert bara för att han är såå talangfull, inte alls för att hans mamma, mormor, mormorsmor och mormorsmormormor har ägt hela showbiz dom senate tvåhundra åren. Kunde inte resten av ungarna i Sverige få chansen istället? Eller vad sägs om Bingolottos uppesittarkväll där en hel kväll ägnades åt att in i minsta detalj utforska deras liv, uppväxt och leverne och mixa till det lite med roliga återföreingar, nån gammal faster och fröken från ettan till exempel? Vore inte det kul?
Nu senast gick ju den där Mojje och skaffade sig en hjärtattack också, stackarn, och vem blir standin? Jo, självaste Nicklas Wahlgren! Man tackar man tackar. Eller var det Linus...? Ja skit samma, det är ju i alla fall en enda sörja av Wahlgrenar i Sverige.
När Prinsen var mindre var Nicke och Nilla omåttligt populära, klämkäcka Pernilla skojade och skrattade i barntv samtidigt som hon vresade sina intimare delar på framsidan av Slitz vilket skapade kaos hos Prinsen "men mamma!! Varför är Nilla NAKEN i tidningen?!"
Vid ett tillfälle fick vi möjligheten att se denna världstjärna på självaste Edsborg, stadens idrottsarena, visserligen var hon där i egenskap av "sångerska" men det var mindre viktigt för Prinsen, han ville träffa sin idol. Efter att ha köat oändligt länge fick han så äntligen chansen att ta henne i hand och då passade han också på att fråga vart Nicke höll hus, en helt legitim fråga som man faktiskt får vänta sig när man gör framträdande för alla åldrar. Nilla svarade surt att han satt och bajsade och gick direkt vidare till nästa person, Prinsen märkte inget utan tyckte snarare det var roligt men så var han också för liten för att urskilja ironin och syrligheten i hennes röst.
Har inte hon typ femton barn också? I så fall lär vi väl aldrig bli av med dom. Jag menar, brist på talang och uselt skådespeleri har ju inte stoppat dom hittills.

Kommentarer
Postat av: Moster Carina

Instämmer. När nämnda Pernilla dök upp oräkneliga gånger varje TVkväll och med lismande röst "hånglade" med ett paket hårfärgningsmedel, där gamla mamma också fick vara med som telefonröst, då ville jag kräkas.

2009-01-16 @ 07:17:20
Postat av: Jenny

Jag håller med till punkt och pricka!!! Vad är det för speciellt med familjen Wahlgren?? Var på Grease där hon ju hade en liten roll för några år sedan. Jag vill inte säga att jag var direkt imponerad!! Röst kanske människan har, men inte så mycket mer... Sen vill jag påstå att hon verkar ganska dryg... Eller?

2009-01-16 @ 09:32:36
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com
Postat av: Anna m. Leo&Lovis

Åh, jösses! Jag håller med! Spyr åt eländet! Sååå enerverande att se just Pernilla överallt! Läste i en skvallerblaska att hon ville vara som Gynning...men det går ju inte med tanke på alla barn som fans ;) Öh, okej. P skulle aaaaldrig kunna bli som Gynning...för det finns bara en...o me like S

2009-01-16 @ 10:38:20
URL: http://niomanader.blogg.se/
Postat av: miapalm

..nja.. när Nicke Picke dök upp i lördags kände jag mig först väldigt trött. Så såg jag min 17 åriga dotters fuktiga blick och insåg ajajaj. Enligt 17 åringen är han citat "skitfräsch" och "man får typ gåshud ÖVERALLT" och liknande kommenterar som en mor inte vill höra. En liten fråga surrar i min hjärna...Är vi medelålders och småborgerligt bittra???

17 åringen talar fortfarande om "sug i blicken" och att HAN minsann ska få hennes 5 röster på lördag.

kram på er

mia

2009-01-18 @ 15:55:36
Postat av: JennyPenny

Mia, du behöver prata allvar med ditt barn, kanske har hon en trasig DNA-stege nånstans som får henne att tala i tungor?

2009-01-18 @ 21:19:41
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jag vill bara säga att den där bebisen som är längst ner på veckan i bilder, han är det sötaste jag sett!!! =)

2009-01-18 @ 21:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback