Iiiihh!!

Oj, det är "House of wax" på tv! En b-skräckis med Paris Hilton i en av rollerna, kan det bli bättre? Det är så spännande att jag nästan skiter på mig fastän jag vet precis vad som kommer hända.

*Den ensamma, lättklädda och snygga tjejen smyger runt i ett främmande hus och pillar på alla grejer
*Den unga, vältrände killen blir fast i mördarens mörka, skräckiga hus medan den snygga tjejen fattar noll utanför fönstret
*Tjejen, som till slut fattar att det är fara å färde, låser in sig i bilen och misslyckas med att köra över mördaren
*Kompisarna missar viktigt nödsamtal från tjejen eftersom dom idkar sexuellt umgänge

Ja, ni fattar. Det kunde varit vilken skräckis som helst.

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahaha,herregud va du är rolig!Du är som gjord för att skriva!!Läser din blogg varje dag,det är verkligen underhållandr.Fick tipset av din kära mor,en underbar människa!!Kommer ihåg när du väntade "Prinsen" å jag va så avundsjuk,jag ville ju åxå bli gravid!Men som tur va så blev jag ju det den!Haha...Ha det bra Jenny å fortsätt skriv!!Kram Sandra

2009-12-16 @ 23:18:28
Postat av: JennyPenny

Åh tackar! Sånt fint beröm värmer!

2009-12-16 @ 23:44:08
URL: http://www.newsfromthecloset.bogg.se
Postat av: Lorena

Värsta scenen i filmen är när ngn går upp för en trappa och häksenan skärs av ...inget blod men jag känner det över hela kroppen bara jag tänker på det....

2009-12-17 @ 11:01:30
Postat av: JennyPenny

Ja fyy!! Men är det inte så att man får se en schysst närbild på hälsenan som klipps av med sax?

2009-12-17 @ 19:52:07
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback