Gårdsfest och musretreat

Gaaah!!! Helt uppäten av mygg! Jag får fullständig panik av alla mygg ute nu, gårdsfesten fick en abrupt avslutning när alla rusade in för att undkomma kräken. Jag fattar inte ens att dom får finnas, jag menar inte ens fåglarna äter dom väl?
Idag imponerade jag stort på mina fina vänner, det var hemskt roligt för det är inte så ofta jag kan glänsa med nåt men det här var tydligen helt enastående; jag kan göra en knut på ett godissnöre med munnen. Det är inte jättesvårt och efter en stunds övning så hade jag lärt upp flickorna men känslan av att han impat på dom kommer jag leva på länge.



Lorena och Titti visar stolt upp sina nyvunna färdigheter.



Gårdsfest! Alltid lika trevligt, spontant och roligt!



Vi fick rädda en liten mus som Lorenas katt Tudor försökte göra kvällsmat av, ingen hade hjärta att se på när lilla musen sprang för livet och Tudor efter som en elak jätte. Vi bosatte honom i en plastlåda med ett hus av äggkartong och sen fick han kattmat, knäckebröd och solrosfrön att äta. Vi tänkte han skulle få återhämta sig i lugn och ro och sen springa hem igen när han läkt.

Kommentarer
Postat av: Titti

Jag är ledsen över att behöva tala om det för dig, men dom kom upp här å berättade för mig att musen är DÖD! Så så stor mening var det att vi räddade den från den revirmarkerande!

2009-08-08 @ 00:30:38
Postat av: JennyPenny

DÖD! Men va fan?! Nån måste ha mördat honom! Detta är ju helt fruktansvärt, säkert en pensionär.

2009-08-08 @ 00:51:37
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback