Vad är det för en dag?

Är det en vanlig dag? Nej det är ingen vanlig dag för det är Jennys födelsedag hurra hurra hurra! Grattis till mig, idag fyller jag massor med år!
Man tycker ju att min födelsedag borde sett ut såhär; nationell helgdag och ledigt för alla. Födelsedagsbarnet ska inte utföra några sysslor utan bara bli uppassad och bortskämd på alla sätt.
Tyvärr är det lite svårt att få igenom dessa krav på Område 1 så istället såg min dag ut såhär; Cykla till jobbet klockan halv sju, spendera den på Gullvivan, cykla hem i ösregn, rensa upp i köket medans barnen slåss i rummet. Sen fick jag faktiskt pizza och en fin present av familjen som sjöng för mig och tände ljus och allt så saker och ting rättade till sig till sist.
Imorgon blir det litet kalas, vi har varken pengar eller tid så det blir en halv kopp kaffe med torra Ballerina till men det är väl sällskapet som räknas och det kan väl knappast bli bättre?


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Om det är din kära syster du åsyftar när du säger 'bättre lär det väl inte bli' så håller jag med. Bättre sällskap än din familj får du leta efter!

2008-10-13 @ 22:56:49
Postat av: svärmor

GRATTIS!! GRATTIS!! GRATTIS!! FLÅT'

Vi glömde .....

2008-10-14 @ 01:48:58
Postat av: Kussen Idah

Gratulerar på den stora dagen!!!

2008-10-14 @ 02:46:10
Postat av: Jenny

Grattis så här lite lite i efterskott!! Men om du loggar in på FB så ser du där att jag har försökt "sjunga" en liten trudelutt. På den rätta dagen!

2008-10-14 @ 08:11:01
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com
Postat av: Lisa och Fredric

Grattis från oss! Vi håller tummarna för jobbet också.

2008-10-14 @ 14:05:52
Postat av: JennyPenny

Man tackar, man tackar!

2008-10-14 @ 15:13:37
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/
Postat av: AnnaLena

Jaa, grattis såhär i efterskott, en dag efter..letade febrilt efter ditt nummer i mobilen igår för att skicka ett sms, men jag hade inte det, kom nog bort när jag skaffade ny mobil..Grattis allafall!

2008-10-14 @ 18:08:30
Postat av: Anna m Leo&Lovis

Grattis på stora dagen i efterskott :) !!

2008-10-15 @ 09:44:28
URL: http://niomanader.blogg.se/
Postat av: Ryan

Holy crap! Oldness happens, but age is sweeter like wine. Happy Birthday!

2008-10-21 @ 08:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback