Tack för maten den var god, mitt på bordet stod en ko

Jag mår faktiskt lite illa av mig själv just nu, inte nog med att jag blivit helt förlamad på semestern och tycker att allt som innebär mer än två minuters upprätt ställning är det samma som Tjejmilen, nu har jag skaffat mig bulimi också.
Tanken från början var att jag skulle ha enmansmys i soffan med nåt gott att äta och en bra film, Martin har ju övergett fru och barn och åkt till Stockholm för att skriva tenta, men nånstans längs vägen gick det snett. Antagligen blev jag så febrig av att få regera enväldigt över fjärren att jag glömde det mest vesäntliga med en myskväll; maten. Strax efter tio fick jag akut hungersnöd och gick bärsärka i köksskåpen, tjugo minuter senare hade jag slängt i mig två varma mackor och en halv skål micropopcorn. Jag är inte riktigt säker på hur jag tänkte när jag fixade till allt det där men det lär inte ha varit den friska delen av hjärnan som bestämde, nu är jag nämligen helt uppkörd i magen och den står rätt ut som om jag skulle föda vilken sekund som helst.
Försöker kurera uppsvälldheten med ett glas Samarin men det enda som händer är att jag blir ännu mer full av gas på grund av bubblorna och ligger här och gubbrapar, jävligt fräscht.


Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Jaha nänä, det var kanske inte tenta då trots allt. Måste ändå få skylla på dålig info från början. Tydligen var det föreläsningar, vapenutbildning och krogliv som stod på menyn, minsann.

2008-08-20 @ 22:44:57
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback