En dag på stranden

Prinsen har tagit årets första dopp, jag är imponerad, i iskalla Ursand sprang han i efter att ha blivit mutad med en tia och vi stod kvar på stranden och frös ända in i själen.
Det såg förvisso skönt ut och det var jättevarmt på filten mitt i solen men så fort man doppade ner tårna fick man kramp och rent hälsomässigt kan det aldrig ha varit bra att kyla ner sig så. Barnen hade i alla fall jätteroligt och jag och Anna-Lena fick en härlig förmiddag med kaffe, skvaller och solbränna.



Albin, Sarah, Vilda & Prinsen. Det ser ut som en sommarbild men det är bara en vecka sen det kom snö...



Vilda är modig och går i och hämtar vatten till bygget, Prinsen skådas i bakgrunden mitt i doppet.



Byggmästarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback