Min underbara lilla bebis!

Lilla blir stor, hon väger två kilo mer än Vilda vid samma längd. Två kilo är rätt mycket på en så liten kropp, på bvc sist blev hon det stora samtalsämnet och läkaren som var där för undersökningen ropade in en sköterska för att beundra Lillas valkar. Där stod dom sen och jollrade med bebisröster och nöp henne i lårens alla veck, Lilla var gladare än nånsin och skrattade förtjust tillbaka.
Det är väl en evig tur att jag ammar henne för hade hon ätit ersättning eller annan mat hade jag nog fått order om att dra ner på intaget, men dom som kan säger ju att bröstmjölken aldrig kan övergöda bebisar.



Nio kilo ren kärlek!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Åh herrrrrrre guuuuuud vad tjock hon är!!!!!!! :D Pumpa ur o spara till mig är du snäll... Mina barn kan behöva lite, eller mitt barn kanske det heter. Dom två "stora" är nog inte så sugna... Så sluta snåla nu o dela med dig! ;) Pöss till er fina

2011-08-03 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback