Min Prins, humorproffset

För att riktigt greppa det roliga i det här måste man ha lite förhandsinfo; Vilda och jag har alltid skojat om Eric Saade och hur snygg han är, att han säkert vill hångla med oss och att han borde göra sina nummer naken och inoljad. Prinsen tycker detta är så pinsamt att han vill sjunka genom jorden så fort det kommer på tal, han rodnar nästan bara han hör nån av Erics låtar.

Hur som helt så fortsätter Prinsen sin humorshow;

Prinsen;
Mamma, det var ju så synd att du var på toa precis då men du vet på melodifestivalen? Den där riktiga du vet?

Jag; Mmm.

Prinsen; Du vet då klädde han ju av sig. Helt naken.

Jag;
Nähä?! Är det sant?! (Spelar grymt chockad och gapar av förvåning)

Prinsen; Jorå, och han var helt glänsig av oljan vetdu, ja man såg ju allt.

Jag (gapskrattar vid det här laget); Lägg AV!! Såg man hans magrutor då?

Prinsen; Nä. Faktiskt inte. Repen var i vägen.

Jag;
Vilka rep?

Prinsen; Ja han hade ju rep runt hela sig, dom ville ju hålla honom kvar men han försökte ta sig ut ur tv:n till dig, han vill ju ha dig.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Sååååå underbart!!!!!

2011-08-03 @ 21:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback