Karlar som snorar

Jag måste bara fråga, karlar (för det är ALLTID ALLTID bara karlar) som snyter sig ute, hur fräscht är det? Är det bara jag som har problem med detta?
Jag menar dom som bara blåser rakt ut ur näsan varhelst det passar, så snor och kråkor flyger runt i det allmänna luftrummet. Trodde det var något man gjorde mitt ute i skogen och enbart när man höll på att kvävas av sitt eget snor men tydligen är det en företeelse man kan se vart som helst.
Är det inte lite äckligt? Och hur tänker dom som gör så? Tänker dom att "nämen oj då, en äcklig snorkråka, bäst att fräsa ut den dierkt här på stört så alla ser hur fruktansvärt motbjudande den är." eller vad?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Måste erkänna att jag faktiskt oxå har snytit mej rakt ut! Men i dessa fall har det varit på en fotbollsplan eller ute i löparspåret. Jag har naturligtvis kollat så att ingen varit i närheten... ;)

2010-05-03 @ 22:07:46
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback