Dumförklara mig. Snälla

Här go'vänner, varsegoa!
Skratta åt mig, håna mig, förlöjliga mig. Vad ni vill. Jag bjuder er på det helt gratis bara idag.
Jag har ju som bekant lagt ut min finfina ullfilt på Tradera, inte för att sälja den som man kan tro utan mest för att kolla läget lite. Om det skulle finnas intresserade.
Eftersom den var så skitdyr att göra (i runda slängar 600-700 kr) så ville jag gärna ha igen i alla fall garnkostnaden om jag skulle genomföra försäljningen.
Problemet är att jag, trots intensiv bevakning ända in i slutsekunden MISSADE att lägga bud själv och filten såldes till en människa i Norge för en spottsyver! Inte klokt.
Jag är så in i helvete dum i huvudet att det borde vara spöstraff på mig.
Det var ju bara att ta tjuren vid hornen, skämmas och emaila människan sanningen. *Rodnar*
Jag skrev exakt som det var, att filten inte skulle säljas så billigt och att jag helt enkelt inte kan sälja den. Däremot lovade jag att göra en till henne/ honom om personen kan tänka sig att stå för garnkostnaden.
Inte bra. Inte roligt. Och verkligen inte ok.
Men vad ska jag göra??! Radera Traderakontot och gå under jorden?
Kanske det enda raka.
Jag kommer antagligen få så dåligt omdöme att det är lika bra att sätta eld på datorn. Hela Norge kommer antagligen gå med i en Facebookgrupp som heter "Jenny är ett svin" och den kommer nå rakethöjder på bara fem minuter.
Fan vad jag är dum.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kanske dumt att skriva detta, men Jenny du och Tradera bör nog avsluta ert förhållande. Känns som du kanske gjort ditt där nu. Kram Sofia

2010-05-12 @ 17:17:53
URL: http://sofiasprins.blogg.se/
Postat av: PocketDream

Skit i den norska köparen, behåll filten! Den är alldeles för fin. Jag har också sålt fina saker på tradera alldeles för billigt och skickat och ångrat mig bittert. Du kommer inte känna dig moralisk och god om du skickar den, bara dum. Det där är ett hantverk... som du gjort själv! Det är värt mycket mycket mer än att va schysst och rättfärdig på tradera.

2010-05-13 @ 12:33:58
URL: http://pocketdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback