Ursäkta vasaru? Mina öron är tyvärr stängda.

Jag verkar ha gått in i nåt slags koma, hur mycket jag än sover så känner jag mig fullständigt utpumpad, trött och som om nån dragit ur sladden. Jag sov hela helgen men i morse var det ändå omöjligt att ta sig ur sängen, ögonen sved och kroppen ville inte vakna.
Det allra värsta är nästan den där stunden efter middagen, när man har uppbådat all energi till att laga mat, vara trevlig mot familjen, plocka undan hemma och kanske till och med hängt en tvätt och slutligen landat vid middagsbordet och fått en tallrik mat i magen. Då smäller den till. Medvetslösheten.
Ögonen går i kors och man undrar hur i all världen man ska orka diska och torka köket, bada barn och få dom i säng utan att tvingas ta in på klinik.
Kanske är det vintertrötthet, kanske är det Lily som stjäl min kraft, kanske borde jag gå i ide.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback