Mohahahaha!!

Idag skämde jag ut Prinsen ordentligt, väldigt roligt fast ändå inte.

Pinsamt nummer ett;
Han hade två kompisar här, en i samma ålder och en lite äldre, killarna satt vid datorn och jag försökte hitta lite plats till alla Vilds nya pysselsaker och såg chansen att slänga lite gammalt. I en plastlåda fanns bland annat massa Bionicles och "krigsgubbar" och jag frågade Prinsen om han fortfarande lekte med dom, tydligen en otroligt pinsam sak. "Nä! Dom vill jag väl inte ha!!" svarade han med rosiga kinder och stirrade ner i golvet.

Pinsamt nummer två;
När grabbarna sen skulle gå ut ropade Prinsen hejdå från trappen, som den goda mor jag ändå är skrek jag tillbaka "hejdå älskling, puss puss!" Prinsen höll på att dö, milt sagt,och jag ursäktade mig med nåt stammande i stil med "men herregud, förlåt. Jag menade ju hej hej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback