Men allvarligt!!

Alltså ursäkta mej men jag måste bara få fråga... Det där med Facebook, det är ju kul och bra för att hålla kontakten och allt så, där är jag helt med.
MEN.

Varför varför varför skriver man exempelvis "jag älskar mina barn!", "min familj är allt!" eller "mina barn är världens bästa!" och går med i grupper som "älskar du dina barn, kopiera detta i din statusrad!" eller "om du är gift med världens bästa man, kopiera detta!"
Varför?
Är det nån som tvivlar på att du älskar dina barn? Har någon ifrågasatt dej som förälder? Är det en ömhetsbetygelse att berätta för dina FB-vänner att du älskar din man/ fru?
Varför startar ingen gruppen "mina barn suger, är fula och jag önskar jag gjort abort!" eller "min man är en blodsugande parasit som inte gör ett handtag här hemma och jag ska skilja mig omgående!" Det vore bra mycket roligare att läsa och skulle nog höja ett och annat ögonbryn.

Kommentarer
Postat av: Åsa

ASG!!!!! Håller med fullt ut, så jevvla kass! Hoppas ni mår gott i vintervädret, kram Åsa

2010-12-07 @ 07:00:52
Postat av: Jenny

Kan bara hålla med. Varför? Kan det vara så att allt egentligen inte är så bra i deras "perfekta" liv?

2010-12-07 @ 07:16:24
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com
Postat av: Angelica

Det där var ju sååååå mkt du men jag h¨ller inte med dig alls min kära! Läser mkt hellre om att folk är lyckliga o glad!

Puss från en som älskar både man o barn även om jag både vill strypa ungarna o skiljas titt som tätt ;)

2010-12-08 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback