Härliga söndag!

Ibland hopar sig fanimej allting. Antingen är allting toppen och livet flyter på som vanligt utan några större problem eller så händer allt på en gång och man hinner knappt andas mellan all skit.
Jag har spenderat helgen mer eller mindre liggandes, har haft rätt starka sammandragningar och väldigt ont över hela magen, kan inte göra särsilt mycket utan att få ont och känner mig som en kärring. Vet inte hur jag ska orka fortsätta jobba eftersom jag mest sinkar hela gruppen för tillfället, mina jobbarkompisar får göra mina jobb som jag inte klarar och efter en arbetsdag är jag så trött att jag bara kan sitta eller ligga.
Som om inte detta vore nog så har lilla Vild haft problem med magen en längre tid, hon är ju ett förstoppningsbarn från början och vi måste ge henne Movicol regelbundet för att hon ska kunna göra nåt alls. Dom senaste veckorna har det inte räckt utan hon har ändå blivit mer och mer hård och vaknar nästan varje natt och har ont och vill bajsa men kan inte. Inatt satt hon nästan en timma och försökte men det enda som hände var att hon kräktes, magen gör fortfarande ont och hon kan inte äta en smula.
Nu är vi på väg upp till Näl, väldigt roligt att sitta där en hel söndag, men förhoppningsvis kan dom på nåt sätt få ut allt som sitter därinne, antagligen är hela tarmsystemet igenkorkat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback