Ut med sommaren, in med hösten

Nu har jag bara en vecka kvar av semestern, känns helt omöjligt att börja jobba igen. Under ledigheten har vi satt klockan på halv tio ibland bara för att inte sova bort hela dagen och till och med det har kännts lite hårt men att behöva sätta den på 05:45... Jag är osäker på om det ens går faktiskt.
Den här semestern har kännts mycket längre än mina tidigare, kanske för att jag efter bara två veckor fick för mig att jag var inne på min sista, och även om vädret sugit så har vi gjort många roliga saker.
Nu är det snart dags att leta fram fodrade stövlar, regnkläder och prova termobyxorna, det ska bunkras upp med värmeljus och filtar och snart börjar också alla nya serier. I år hoppas jag på en bra svensk serie med olycklig kärlek, ond bråd död och hjältar men en lättsam amerikansk sörja går också bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback