"...rödvin och skogspromenader. Och bdsm"

Aftonbladets hemsida finns en länk till en såndär datingsida, där rullar namn och bilder upp och alla är såklart skitsnygga. Man kan ju undra varför i herrans namn dom måste söka kärleken på nätet om dom nu är så snygga, har dom träarm? Eller kanske Tourettes och måste skrika könsord var och varannan minut? Eller puckel på ryggen?
Sen har dom ju så coola namn också, typ Atlas, Sunshine och såntdär. Eller som han jag såg nyss när jag startade nätet, "Sir John".
Inte vet jag men någon med det namnet som annonserar efter love på nätet och som dessutom ser bra ut... Lite finn fem fel tycker jag.


Kommentarer
Postat av: PocketDream

Som rutinerad SprayDateräv vet jag att ett snyggt foto inte borgar för ett snyggt ansikte IRL. Man kan alltså ge sig den på att det gömmer sig en finnig stackare med gula tänder bakom det väldigt ofta airbrushade fotot (sånt är sjukt enkelt att fixa i gratisprogrammet hemma). Men som tur är så vinner oftast insidan över utsidan! Oftast alltså...

2009-09-27 @ 11:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback