Första sprutan avklarad

Kära vänner, ännu ett inlägg finns att läsa på den nya bloggen "Trisseboda" på följande adress;
http://www.mama.nu/lasarbloggar/view-web-log.xml?id=24110
Det tar aplång tid för mig att skriva eftersom jag känner mig lite ensam där, ingen vet ju att jag följer upp den här älsklingen och har kanske svårt att ta till sig mig och mina konstigheter. Men men, jag får väl ge det lite tid antar jag. Ska snart försöka mig på den där websidan där man kunde spara ner sina alster, jag vill inte stänga ner innan allt finns i tryggt förvar här hemma.
På onsdag ska Prinsen få sin vaccinspruta, han är sdär upplagd kan man säga. Vild fick sin idag och sa inte ett pip och hade antagligen inte gjort det utan Emlan heller men jag ville ändå ta det säkra före det osäkra. Prinsen var där som moraliskt stöd och kramade och pussade henne så hon inte skulle se sprutan, världens bästaste bror! ♥
Jag har faktiskt inte märkt nån skillnad på henne rent sjukdomsmässigt, än, men hon har varit ganska slö på eftermiddagen. Sådär som man blir innan man blir sjuk, men förhoppningsvis händer inget mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback