Vi behöver fler badrum!

Min man är världens sämsta förlorare, jag borde förstått det då jag vann i Pictonary och han skrek "ditt rödhåriga helvete!!!" två dagar in i förhållandet.
Nyss körde vi "Sten, sax, påse" om vem som skulle få duscha först och jag vann nästan helt obesegrad, vad händer? Jo, Martin snörper på munnen och försöker smita före med ursäkten att jag bara flamsar! Helt otroligt.
När jag väl kliver ut ur hushållets enda badrum efter avslutad dusch så hittar jag honom krypandes på golvet, han skulle skrämma skiten ur mig men hann inte fram utan krälade halvvägs genom hallen.
Bäst jag ser upp inatt, han kväver väl mig med kudden annars.

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Ha ha..va roligt ni har..

2009-05-21 @ 19:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback