Vildsvin, älgar och indianer

För er som deltog i midsommarnattens vilda festande och - liksom jag - förfasades över att min mobil blev nedspilld med ett glas grogg kan jag komma med lugnande besked; den uppför sig nu normalt igen efter två dagars konstigheter.
När jag gick och la mig så tog jag isär den med förhoppningen att den skulle torka, hur mycket vodka/ tonic nu kan torka, men på natten hade jag en underlig dröm. Jag var hemma hos mamma och pappa och i deras trädgård gick både älgar och vildsvin omkring, eftersom jag knappt sett ett vildsvin i verkliga livet så ville jag ju såklart ta kort men det mobilen ville inte alls fungera. Sen kom det in en massa indianer också, på hästar och allt, och det ser man verkligen inte varje dag så det ville jag ju absolut ha kort på men mobilen bara ramlade isär och var helt kletig.
Detta kan också ha nåt med alkoholintaget att göra, det är inte fastställt riktigt, men som tur är fungerar allt nu.
Ifall man skulle råka på en indian eller så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback