Romantisk födelsedagskväll

Vad var det för en dag? Var det en vanlig dag? Nej det var ingen vanlig dag för det var Martins födelsedag hurra hurra hurra!!!!
Min älskling fyllde hela 34 år igår, grattis till honom! Jag och barnen gick bärsärkagång på Överby under flera timmar för att hitta rätt presenter och till slut enades vi om tre snygga t-shirts och två par kalsonger med pilar på. Ett tag funderade jag på en kväll på stan för bara mig och Martin men med resan till Bengtsfors i färskt minne tror jag mormor och morfar behöver lite återhämtning innan barnen kommer nästa gång. Dessutom hade vi ju barnvakt i tre timmar i början av maj då vi gick på Butlers music quiz så vi är ju ganska bortskämda. Han fick helt enkelt hålla tillgodo med mitt utmärkta sällskap efter barnens läggdags då vi käkade god mat och betalade räkningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback