Jönköping

Eftersom vädret inte ville vara på min sida nu när jag äntligen är ledig så fick vi avblåsa hela campingplanen, det är inte skoj att tälta i halvbra väder, man är ju liksom beroende av solen och badmöjligheter.
Istället bokade vi in oss på ett badpaket som Hotell Victoria i Jönköping hade, så idag har vi varit på Rosenlundsbadet och plaskat tills kroppen såg ut som ett russin. Imorn ska vi stoppa fickorna fulla med hotellfrukost och sen bege oss till det världsberömda High Chaparral, ingen av oss har varit där så det ska bli jätteroligt. Lilla Vilda har hört rykten om att Lucky Luke bor där och är helt till sig, hon har ritat teckningar till honom och frågar oupphörligt om vi inte ska åka dit snart.



Barnen kollar hotell-tv.



Vårt rum, Martin passar på att göra lite hushållssysslor i bakgrunden.



Pappa, Vilda och Josefin. *Skrytinfo; jag har gjort Josefins klänning.*



Efter middagen tog vi en kvällspromenad längs Vätterns strand.





Barnen tog en glass och jag och Martin njöt av en semesterdrink vid en av kajens uteserveringar.



Josefin följde såklart med! Hon ställer gärna upp på galna utmaningar och ska här utföra ett våghalsigt bungyjump från en blomlåda.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad kul att ni kom iväg, ser jättehärligt ut! Ses när ni är hemma igen, kram

2009-07-10 @ 23:56:49
URL: http://sofiasprins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback