Magsjuka eller bara ett felplacerat majsskal?

Madre mia! Prinsen har spytt! Och jag som förbrukat all ytsprit inne hos en granne, (lång historia men där behöver saneras och bytas toalettgolv) allt som finns kvar är en slatt på botten och den kommer vi inte långt med om alla ska kräkas.
Jag tycker faktiskt det är lite orättvist, det var ju inte så länge sen vi låg i omgångar allihop, det finns ju dom som inte fått magsjuka på flera år menar jag, kan det inte vara deras tur nu?
Det finns bara en förhoppning i kvällens läge; Prinsen har haft en popcornkärna på tvären i halsen sen i fredags och nu ivkäll har han gått och hulkat och grävt med fingrarna och till slut sa magen stopp. Hela maginnehållet kom ut men kärnan sitter där den sitter, till hans stora förtret.

Kommentarer
Postat av: AnnaLena

Jaså, Prinsen e magsjuk, undrar om det är Albin som smittat honom, eller tvärsom..jag e hemma med honom ida, han spydde ner hela sängen inatt..

2009-02-18 @ 10:44:52
Postat av: Lorena

Gissa vilka som inte får magsjuka.....Jag kan som tröst erbjuda lite sprit, köpte 1 L på jobbet.

2009-02-18 @ 13:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback