"Ja goddag, vilken prisyr önskas idag då?"

Häromdan hade barnen salong hemma i vardagsrummet, det bjöds på moderna frisyrer och uppsättningar och allt var helt gratis, väldigt bra.
Prinsen var först ut men tyvärr är hans behandling inget jag kan rekommendera, jag tyckte han skulle ägna sig åt att kamma och massera hårbotten men han ville prompt lära sig göra tofsar och flätor för att kunna impa på tjejerna i klassen så det blev till att sitta där med spännen och snoddar i hela håret.
Lilla Vild var mer inne på min linje, hon kammade och kammade i flera minuter och ville att allt skulle ligga helt slätt och fint på ryggen, allt var fantastiskt och bra ända tills hon började kamma uppåt. På en sekund blev stora delar av håret tupperat och vi fick avbryta samarbetet, Vild fattade nog inte riktigt vidden av katastrofen utan la tröstande en arm om mina axlar. "Jaa mamma. Det kan göra lite ont hos prisören ibland" sa hon och klappade mig på ryggen.

Kommentarer
Postat av: Titti

Underbart...=)

2009-12-21 @ 15:31:49
URL: http://blandersson.blogspot.com/
Postat av: Maggie Makeup Addict

Haha, aaah vad harligt det ar nar barn ska trosta. Och ballt att prinsen ville lara sig for att impa pa tjejerna!

2009-12-25 @ 10:22:07
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback