Hadderajja!

Skulle aldrig ha öppnat den där bag-in-boxen, nu går jag och skåpsuper som en annan alkismorsa. Inte bra.
Idag tänkte jag dessutom att eftersom jag ändå sitter fast här utan bil - och därför inte ska köra nånstans - kan jag ju passa på att ta ett glas när jag lagar middag.
Och ett glas rött är ju så gott till kräftsoppa.
Och ett glas vin sitter väl fint när ungarna äntligen somnat och jag får lite egentid.
Framför mig står ett fjärde glas men nu vågar jag inte dricka mer, är lite rädd att tappa omdömet totalt och bjuda in alla grannar på fest. Ögonen känns lite tunga också, rött vin verkar ha den effekten på mig, rena rama sömnmedlet.
Tack och lov kommer Martin hem imorn kväll så vi får ett slut på det här fylleriet.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Skål!

2009-08-28 @ 09:04:33
URL: http://www.jollysvardagsrum.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback