"Pax för att va Mario!"

Efter många veckors tjat, vädjan och förhandling hade jag lyckats. Jag fick förstås avlägga en ed och Prinsen fick glasklara regler men ändå; jag fick låna Lorenas old school Nintendo!
Kvällen skulle ägnas åt Super Mario-turnering och så fort barnen slocknat började jag gräva i korgen, fram med sladdar, spelkassetter och så den klassiska gråa lådan, det pirrade i hela mig av förväntan. Men... skulle det inte finnas en strömsladd? jag genomsökte korgen en gång till men utan resultat, strömsladden saknades och vår turnering fick avblåsas. Fasen också!
Nu fick lördagskvällen istället ägnas åt akvariestäd och färdigställande av dom små benvärmarna, vilket i sig också visade sig bli en besvikelse eftersom garnet inte räckte till två stycken och jag har ingen aning om vad det är för sort så nåt nytt nystan lär jag väl inte hitta. Jaja, man kan väl inte få allt här i livet, jag har ju ändå världens bästa jobb så några motgångar får jag väl ta.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bara skryta lite att vi minsann har ett väl fungerande 8-bitars hemma som går på högvärme med Mario och Luigi =)



Annars finns det och köpa på Tradera, som den lilla tradera-sucker you are ;)

2008-09-21 @ 11:56:07
URL: http://mialii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback