Old news

Häromdagen fick jag för mig att sticka små benvärmare till Vilda, hon skulle bli hottast i stan och vara värsta modelejonet. Efter några små missöden hade jag igår lyckats knåpa ihop i alla fall tio cm i en fräsch beige nyans och visade stolt upp resultatet för Angelica som avslöjade att det tydligen var det senaste på barnfronten. Okej, lite synd att inte vara ensam om det men ändå roligt att sitta inne med sånt oerhört öga för mode, jag stickade glatt vidare och förberedde för nästa par i grått och svart.
Idag visade jag Lina. "åh vad fint! Jag önskar att jag kunde sticka jag med, jag fick köpa på HM."
Va fan? På HM? Jaha, snart har varenda unge i hela Trollhättan benvärmare. Men Vildas är i alla fall hemgjorda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback