Hata tekniken

Alltså, teknik i all ära men var inte livet enklare innan man satt och svor framför datorn? Så fort man ska göra nåt så kraschar hela programmet och man får rutan med "programmet har stött på ett problem och måste stängas" slängd i ansiktet. Detta händer i synnerhet när jag vill ladda upp bilder, som igår när jag tagit kort på barnen vid lekplatsen, då kan man inte ens öppna fotoprogrammet. Och så fort man vistas på nätet så kommer det upp flertalet rutor med typ "obs du är inte skyddad mot virus, köp vårt virusprogram!" eller "varning din dator kanske kan kapas, köp vårt spionprogram!" och så får man hålla på och klicka ner i flera minuter innan man kan återgå till vad det nu var man gjorde.
Funderar på att gå på rehab och sluta använda skiten men då kan jag ju inte blogga förstås, det vore ju förödande.


Kommentarer
Postat av: Taurus

Lilla gumman! Skaffa riktiga program som inte korsrefererar med varandra. Så slipper du de problemen. Du måste dessutom ha brandvägg o virusprogram. Av samma anledning som att du inte går hemmifrån utan att låsa dörren och du kör inte bil utan bälte.......



Har du inget så kan "pappa" ordna....



Taurus

Brandombud och datakonsult

2008-10-01 @ 17:21:44
Postat av: Lorena

"Av samma anledning som att du inte går hemmifrån utan att låsa dörren".... finns det ngt du glömt berätta för Taurus tro??? ;)

2008-10-01 @ 20:05:50
Postat av: Jenny

Trodde bara sånt hände mej... Senast igår talade datorn om för mej att sidan ej kan visas... Detta när jag försökte skriva en kommentar till dig. Gissa om jag blev irriterad.

2008-10-02 @ 10:22:14
URL: http://www.sportigajenny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback