"Förbannade jävla... faaaan!!"

Det där gamla klassiska Nintendot är en stabil konstruktion, robust och hållbart, trots att det är av plast. Kontrollerna - som med all säkerhet åkt på en del stryk - är fortfarande i god kondition och alla knappar funkar. Allt detta är egentligen rätt underligt eftersom Super Mario 3 är ett JÄVLA SKITSPEEEL!!! Jag blir så förbannad på den där äckliga lilla gubben i röda kläder att jag bara vill dra en kulhammare genom skalet på skiten, att min eldiga granne Lorena inte redan gjort det är en fråga för dom lärda i Lund och för övrigt kan jag bara meddela att bana 6 i värld nummer tre ska ha så mycket stryk. Särskilt den där jävla röda fisken som hoppar runt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback