Fråga Lund

Jag och Tisse hamnade i en diskussion för ett par veckor sen och nu när jag suttit här i garderoben och nyst sju gånger på raken fick frågan som ältades nytt liv; Är det farligt att hålla för näsan när man nyser?
Det gör nämligen jag, är lite rädd att skvätta räksallad över min omgivning och det har liksom varit så jämt men Tisse menade att man i stort sett kunde räkna med att implodera en vacker dag om man inte släppte ut alla krafter. Jag har provat båda varianter när jag hamnat i nysattacker, dels kvävt nysningen och dels blåst ut allt i en näsduk men jag tycker det känns likadant, enda skillnaden är att jag ser marginellt snyggare ut när jag kväver den men det räcker för mig, jag fortsätter min väg mot implotion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback