Svimfärdig

Att starta en panikbantningskur dagen innan man ska lämna blod är en ganska dålig idé, rent ut sagt är det en usel idé. Jag har varit svimfärdig fyra gånger och fick till slut se mig besegrad och åt fyra knäckemackor, livet blev lite lättare men tröttheten består. Nu är det inte så att jag svälter mig, jag är lite smartare än så, jag dricker ju såntdär äckligt pulver och har ätit två ägg och druckit ett par glas juice och tydligen ska detta vara precis det jag behöver få i mig men inte en kalori mer. Problemet blir ju om man därtill tappar ut två dl blod och tokstädar, då orkar inte kroppen mer.
Saker och ting inför resan börjar arta sig, har packat det mesta och köpt det som ska köpas så nu är det bara akvariet som ska rensas, dom stackars krakarna kommer antagligen simma med magen upp när vi kommer hem annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback