Samsonite

image197

Den här väskan har; ett fack på baksidan, två på framsidan, ett på insidans "lock", ett i kortsidan på insidan, ett stort och ett stort bakom det stora. Nästan som en hemlig agentväska.
Nyss trodde jag att jag var klar med uppackningen av agentväskan men ack vad jag bedrog mig, det var då jag hittade alla små gömmor som min kära man proppat fulla med saker under "sista-panik-minuten-packningen" i lobbyn på hotellet. Varje gång jag öppnade en dragkedja ramlade prylar ut, ena facket innehöll en flipflopsko, ett annat en blöt handduk och en boll, ett tredje fack gömde ett pennfodral, tre drinkpinnar med påfåglar och barnyatzy. Ett tag funderade jag på vart den där apstora skalbaggen som ramlade ur Martins badbrallor tog vägen, det var väl ingen omöjlighet att den kunde ha gömt sig i väskan?
Hur som haver, alla fack är förmodligen tömda nu, ingen skalbagge stod att finna och den ensamma flipflopen har hittat sin maka.

Kommentarer
Postat av: Anna

Nämen hej där :) Ja jisses, nu svävar man på små rosa moln!! 2 av varje "sort" är ju det ultimata :) Tack för ditt inlägg! Föressten, verkar som om våra pojkar kommer att hamna i samma förskoleklass. Satt o kikade på klasslistan o så, vet ju vart ni bor så jag misstänkte att det var din son :) Kul med lite fler folk man känner till. Ha det så gott o tack igen! Mvh Anna

2008-05-29 @ 10:17:09
URL: http://niomanader.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback