Roger, my friend!

"Välkommen till BTS Travel det är Roger."

Jag; "Hej Roger, det är jag igen!"

Roger; "Hej. Det var länge sen."

Jag; "Du det här med handdukar... Ska jag packa ner det? För man får väl inte ta med hotellets handdukar till stranden?"

Roger; "Nej det får man inte göra, och inte till poolen heller."

Jag; "Va?! Inte ens till poolen? Men vad ska jag torka mig med då?"

Roger; "Du får ta med egna eller hyra där."

Jag; "Jaha... hyra där... Ja, nej men då får jag väl packa med det då. *Suck* Vi hörs sen."

Roger (ber en bön att min telefon ska gå sönder); Ja det är väl inget annat att välja på..."

Kommentarer
Postat av: Studenten L

Ibland kan man hyra handukar på hotellet och när vistelsen är över får man pengarna tillbaka. Om man lämnar tillbaka handukarna. Tips för att spara vikt i bagaget. Mindre vikt = mer man kan handla och ta med sig hem utan att betala övervikt.

2008-05-16 @ 15:27:05
Postat av: Jenny

Nu börjar verkligen tycka synd om Roger! Han måste tycka att det ska bli skönt när du äntligen kommit iväg... *ler*

2008-05-16 @ 15:48:37
Postat av: Angelica

Vilket dåligt hotell tycker jag, trots att jag vet att det är så på många ställen.. Tycker absolut att man ska få ta med dom till poolen, stranden kan jag mer förstå.
Pöss

2008-05-16 @ 17:11:09
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback