Jag har Roger på kortnummer

"Välkommen till BTS travel det är Roger."

Jag;
"Ja hej det är jag igen."

Roger; "Hej Jenny. *Illa dold suck* Vad har du på hjärtat nu då?"

Jag; "Jo jag tänkte på det här med pengar. Kan man hämta ut det på Cypern?"

Roger; "Ja. I en uttagsautomat."

Jag; "Hm, vad bra. Men... jag har ju bara svenska pengar på mitt konto?"

Roger (suckar nu ljudligt); "Jenny, du får såklart ut Euro, automaten ger dig det automatiskt."

Jag; Nämen, är det sant! Gud va bra! Växlar den liksom med sig själv då eller? För jag har väl svenska pengar kvar när jag kommer hem?"

Roger; "Ja. Du kan vara lugn, allt kommer ordna sig."

Jag; "Okej, tack. Vi hörs då!"

Kommentarer
Postat av: taurus

Ursäkta frågan....men jag hoppas att du skämtar med oss nu??!! Du kan inte på allvar ha ringt detta samtal till BTS. Vad fan trodde du att du skulle få ut.....de kan inte ha ett fack för varje valuta...tänk om det kommer en turist från bortre kazakstan han kan ju inte få ut bortre kazakiska pengar....han måste ju få ut det man kan handla för i det landet han kommer till...lr hur.

Förresten.....jag gillar dig i alla fall......

2008-05-14 @ 17:24:32
Postat av: Jenny

Stackars Roger Turhagen... *hihi*

2008-05-14 @ 21:28:31
Postat av: Syster Yster

Ursäkta? Har du verkligen bott själv i usa 1,5 år? Eller misstar jag mig? Är inte du min syster? Å sluta upp med de där tonårsfasonerna. Panikbanta med pulver på några dagar OCH lämna blod? Livet ska vara en kul grej att ta sig igenom, inte en hemsk...

2008-05-14 @ 22:37:56
Postat av: mannen

Jag vet inte vad som händer!!!!!!!! Det känns ju som om studieskulerna inte är såå höga.. Men vad säger man..
Mot dumhet finns inget vapen..
;-)
Men jag älskar dig just därför..

2008-05-14 @ 22:50:07
Postat av: JennyPenny

Och du då, som inte ens kan stava, hur fan har du kommit in på högskolan??

2008-05-15 @ 00:09:25
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Angelica

Älskling, skriv inte så korkade saker!!!!! Du är ju en av de smartaste jag känner... Ändra inte den bilden nu... =)
Vi pratade ju om detta och jag sa att du får ut det i rätt valuta, hur kunde du tro något annat??
Kanske kan du och Oliver bilda en "Dumklubb"? För ni verkar ju ligga på ungefär samma nivå just nu...
Pöss

2008-05-15 @ 10:16:23
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback