Hur man går ner 25 kg på sex dagar

Jag har idag, klockan 17:40, inlett en panikbantningskur. Jag lever nu enbart på Naturdiet pulver och bars och är hungrigare än nånsin, det enda jag kan tänka på är mat, varma mackor, korv, klyftpotatis, stekt ägg, lax, kyckling, tacos, paj... *Gaaahrrh*
Det fungerar sådär, jag har vägt mig flera gånger och fortfarande inget resultat, jag dricker massor med vatten i ren frustration och inventerar kylen med jämna mellanrum bara för att se och lukta på alla goda saker jag inte kommer äta. Jag har - utöver packlistorna - gjort listor på allt jag ska äta på måndag, på hotellet blir det tydligen buffébord till frukost, lunch och middag och däremellan serveras det snacks och drinkar.
Man får väl hoppas att jag åtminstone går ner tio kg den här veckan, jag kommer väl se ut som en albinoköttbulle när jag kommer hem annars.

Kommentarer
Postat av: taurus

ja det finns ju ett par saker att göra. De två enskilda aktiviteter som bränner mest kalorier är simning och sex.....så det är bara att sätta igång med mycket av båda. :=)

2008-05-14 @ 17:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback