"Säg inte nej, säg kanske kanske kanske!"

Ikväll hade "Barnmorskorna" premiär, åh vilket underbart program! Jag och Martin satt bänkade med toarullen bredvid oss och en minut in i programmet grinade vi båda två. Särskilt pappan i den sista förlossningen var ju för underbar, när han såg sin lille pojk och bara störtlipade så hulkade vi båda två här hemma. "Det rann till och med tårar i munnen på mig!" sa Martin när vi lugnat oss lite.
Sen kände jag att jag ville diskutera en eventuell bebis till och då blev vi nästan osams, Martin sa nej och jag sa ja. Sen sa Martin ja och jag sa kanske.
Prinsen skulle säga absolut ja, han älskar bebisar, hur lilla Sjövilda hade tagit en stark konkurrent är det ingen som vet och det lär vi inte få reda på heller dom närmsta åren.
Men drömma kan man ju alltid.


Kommentarer
Postat av: mannen

jag vet inte om det va så det va.. jag vet att jag sa nej.. Sen sa jag kanske om några år..
Eller va det inte så..

2008-03-26 @ 22:53:23
Postat av: JennyPenny

Ja, alltså, först sa du nej. Då blev jag sur. Sen sa du kanske. Då blev jag gladare. Sen sa du "ja, för Prinsens skull". Sen sa vi inget mer.
Alltså kanske.

2008-03-26 @ 23:00:39
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha, visst är det härligt att kvinnor och män pratar samma språk!! ;-)
Klart att ni ska skaffa en till. Läser man mellan raderna så vill ni ju ha en till båda två...
Kram Linn

2008-03-26 @ 23:20:17
Postat av: Angelica

Det är helt självklart att ni kommer skaffa en till så det är inget ni behöver bråka om, det är bara inte riktigt läge för bebisen just nu, men det kommer. Puss

2008-03-27 @ 09:31:41
URL: http://murklanoangelicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback