Ryssland är som en kondom, Sverige som ett durkslag

Oj oj oj, det här blir inte bra! Sverige spelar som ett gäng sopor och guldet ser ut att gå förlorat. Jag kan inte så mycket om fotboll men när dom gula hela tiden rör sig runt sitt eget mål och det står 0-2 i andra halvlek kan till och med jag inse att loppet är kört.
Martin har sin barnfria dag idag och är på Butler's EM-tält med Peter, det lär väl inte vara så kul där just nu och Peter kommer nog ångra sitt val av date när han får cykla hem med en svinsur Martin. Själv får jag lägga mig och låtsassova så fort dom blåser av annars kommer hela kvällen bli förstörd, min kära man är norra Europas sämsta förlorare nämligen och kommer antagligen både gråta och skrika om Sverige förlorar.
Vi spelade Pictonary en gång, jag och Martins lillebror i ett lag och Martin och en annan kille i andra, jag och Daniel vann såklart och jävlar vad arg Martin blev! Vi hade varit tillsammans i ungefär tre-fyra veckor och kände väl inte varandra sådär "utan och innan" direkt så när han får världens utbrott och ställer sig upp och skriker "ditt rödhåriga helvete!!" åt mig blev jag ganska förvånad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback