Morsor och farsor på stan

Min kropp är slut, helt pensionerad och avställd. Gårdagen gick hårt åt både lever och fötter och när jag öppnade ena ögat klockan sex imorse var jag övertygad om att min sista stund var kommen.
Igår var det nämligen möhippa för Lorena, kär vän och granne, samt svensexa för dennas tilltänkta man Jonas. Det hela började ganska klassiskt med hemmaspa och skönhetsvård för bruden, tjejsnack och vin samt god mat för att på kvällen avslutas med en öltältsturné längs kanalen.
Eftersom jag drack lite för mycket vin innan vi cyklade ner till stan så hade jag lite svårt med balansen, (och så hade jag faktiskt pumps också) motoriken och omdömet men kvällen var helt fantastisk.
Tyvärr är hjärna lite avstängd för tillfället så bättre än så här blir det inte. gokväll.

Kommentarer
Postat av: Lorena

Jag tackar SÅ mycket för igår, jätteroligt var det. Samt ni har hlt klart hjälpt mig att hitta mitt nästa yrke om jag skulle misslyckas som sjuksköterska ;))

2008-07-20 @ 00:46:01
Postat av: arbkamr du träffade

om du mådde dåligt så måste väll din kära man varit nästan död

2008-07-27 @ 11:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback