Bråkig

Vet egentligen inte varför jag engagerar mig, men för er som är intresserade av hets mot folkgrupp så kan jag tipsa om att jag skrivit en låång kommentar på Englas blogg (www.annamirjamaria.blogg.se) där jag ifrågasätter hennes vansinniga konsumtionshets. Kommer med all säkerhet få tvåtusen elaka svar av alla bimbos som dagligen överöser hennes blogg med utvecklande och smarta kommentarer såsom "Åh va snyggt!" "Det finaste jag sett!" och "Gu va snygg stil du har allså!"
Ska bli spännande att se om hon ens publicerar kommentaren.

Kommentarer
Postat av: kurren

Under vad har hon kommenterat????

2008-01-21 @ 23:37:49
Postat av: Syster Yster

Bra kommentar tycker jag. Har du hört något från bruden själv eller någon annan dum idiot som läser hennes sida...? Jag betvivlar iofs att någon som kan anse att konsumtion är den yttersta lyckan överhuvudtaget fattar vad du försöker få fram. Tyvärr, men bra var det.

2008-01-22 @ 08:55:51
Postat av: Lisa

Hm, hittar inte din kommentar. Orkar inte titta på alla inlägg. Var är den?

2008-01-22 @ 10:17:42
Postat av: Sofia

Jag har hittat din kommentar, under inlägget "Adore Dior". Bra att du fösöker få igång en debatt Jenny!
Tveksamt om hon svara, men många får sig kanske en tankeställare.

2008-01-22 @ 15:14:37
URL: http://sofiasprins.blogg.se
Postat av: JennyPenny

Egentligen var det väl en tanke eller en debatt jag hade i åtanke men kanske valde jag fel forum. Engla är förstås en verkligen miljöbov så som hon handlar men hon är ju inte ensam och det var nog lite orättvist att gå på henne. Vad säger ni?

2008-01-22 @ 21:48:56
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Carro

Läste ditt inlägg, håller med fullständigt! Jag har själv tyckt att jag konsumerar för mycket men för min del försvann det problemet på nåt magiskt vis när jag blev student. =P Svårt att konsumera för mycket när man inte har några pengar! Vad sa Engla då?
Jag tycker det är helt rätt att ifrågasätta henne, hon är lite av en offentlig person inom bloggvärlden och då bör man ta lite ansvar för det man står för.

2008-01-22 @ 23:27:52
URL: http://carrosstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback