Valentine's day

Idag är det ju Alla hjärtans dag, ett trevligt avbrott i en annars grådassig vardag men inget jag lagt större vikt vid. Förr i tiden, när jag var ung och snygg, var det hemskt viktigt för mig, jag ville absolut bli uppvaktad och gärna utbjuden på middag. Skulle Martin glömma denna högtidsdag var livet över och vi kunde lika gärna göra slut.
På senare år har den mer och mer fallit i glömska, jag tycker förstås det är fantastiskt om Martin kommer hem med en blomma eller en överraskning men inget jag skulle grina över om han inte gjorde.
Just idag hade jag väl en fantasi om att jag skulle göra fin middag och vi skulle sitta och mysa allihop men som vanligt gick allt i stöpet, det blev korv med bröd på stående fot, verkligt romantiskt.
Däremot kom min kära make hem med en ask geléhjärtan och en bukett tulpaner! Han är så underbar! Jag har ju haft Ågren hela kvällen eftersom jag inte har nåt till honom men jag kanske kan knyta lite rosetter i snipphåren och sjunga en sång?

image140


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Eller också gör du inte det!

2008-02-14 @ 23:43:37
Postat av: JennyPenny

Sjunga menar du?

2008-02-15 @ 11:35:26
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback