En elak man

Här hemma råder stora meningskiljaktikheter, nästan så vi är på vippen till gräl.
Det hela började igår när EgoJenny gick igenom sin egen blogg och skrattade så tårarna rann, jag tyckte jag var smart, jävligt rolig och intressant. Mellan mina roliga brottstycken från arkiverade inlägg påpekade jag flera gånger att jag borde få nåt slags pris för att jag är så rolig men till slut verkade Martin, som hängde tvätten, tröttna och sa nåt hemskt. Nåt som fick mig att sätta skrattet i vrångstrupen.
"Jaa, det är lite synd att du inte är så rolig nu, det var mycket roligare att läsa då. Du verkar nästan ha tappat stinget."
Alltså, jag fattar inte vad han går på?

Kommentarer
Postat av: Angelica

SKLIJ DIG!!!!!!

2008-12-21 @ 21:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback