Jennys nyårskarameller

Årets bästa; Givetvis den underbara Cypernresan som gick av stapeln i maj. Den har gjort sig påmind lite då och då under året och fått oss överleva alla sjukor, gräl, regninga dagar, tråkiga dagar och dagar då skiten hopat sig.

Årets sämsta; Att Sofia och Stefan tog Oliver och lämnade oss var ingen höjdare, dålig stil tycker jag. Kan man inte stå ut i en dockskåpsliknande lägenhet för min skull? Dessutom har dom nya grannar som dom umgås med, hoppas dom får löss.

Årets nykomling: Världens finaste Mattheo gjorde entré i början av sommaren och har sen dess förgyllt mitt liv, en underbar pojke som borde hälsa på tant Jenny oftare.

Nyårslöfte inför 2009; Förra året lovade jag dyrt och heligt att alltid komma i tid till jobbet, det har väl gått sådär kan man säga. Inför nästa år lovar jag med händerna på hjärtat att jag verkligen ska försöka gå och träna ibland.

Förhoppningar inför 2009; Att det lilla huset jag drömmer om 1, motsvarar mina förväntningar 2, inte blir för dyrt 3, säljs till oss och 4, blir vår drömkåk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback