Tidspress

Ikväll ska vi på kräftskiva hos Puddingen och kaos råder såklart här hemma precis som det brukar när vi ska nånstans. Tyvärr slirade jag till lite på några glas vin under förmiddagen då vi var i båthuset och kollade in Prinsens segelkunskaper så saker och ting går inte helt enligt planerna. Tanken var att jag skulle baka bröd medans barnen duschade och så fort dom var klara skulle jag hoppa in och dushca blixtsnabbt, hittills har Vilda gjorts ren från tuggumikatastrofen hon skapade i bilen men det är också allt. Prinsen är ute och leker dunkgömme med grannbarnen och Martin är och handlar, själv sitter jag här och antagligen lär det bli bråk när Martin kommer eftersom jag dyrt och heligt lovade att vara klar halv fem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback