Första, enda och sista gången

Ja, tro inte att detta ska bli en vanlig syn på min blogg, jag kan verkligen inte med alla dessa "dagens outfit", "dagens låt", "dagens mat" unt så vajter som man säger. Nä, det är bara så att jag råkar fylla 30 år snart och den lokala pressen vill såklart ha mig med på ett litet hörn. Inget unikt för mig, alla som fyller jämt få va med men det känns ändå som om man vill visa sin bästa sida. Så eftersom jag hatar att vara med på bild så har jag spenderat dagen idag med att ta en mängd bilder på mig själv med mobilen, av två anledningar;

1;
Jag kan fixa lite vinkel så ingen ser mina hakor.
2; Ingen annan behöver se dom avskyvärda korten

Så nu är bara problemet att jag inte vet vilket som är trevligast? Det med avklippt huvud eller det med sämre skärpa? Kanske nån som vill ge mig ett råd?



Synd att min arm är med på det till vänster, men man kanske kan klippa det lite.

Kommentarer
Postat av: Mig

Ja nu ser jag! Det till HÖGER har min arm med... Och det till vänster är allt bäst.

2007-09-19 @ 22:18:14
URL: http://www.newsfromthecloset.blogg.se
Postat av: Anneli

Jag tycker allt att det til höger är bättre, trots att lite arm syns... Jättefina bilder av dej båda två! hejsvejs/Anneli

2007-09-20 @ 06:59:46
Postat av: Syster Yster

Ingen av dem dessvärre! Du är jättefin, det är inte det, motivet är helt ok, men det är suddigt och det syns i tidningen (du vet vilket trassel det var med kortet på far som skulle in i tidningen till hans 60-årsdag). Jag kan ta ett på söndag med vår kamera och så mailar vi till tidningen. När ska de ha det? Det är väl senast 1 vecka innan? Det gick iaf bra med pappas kort.

2007-09-20 @ 10:53:07
Postat av: AT

ÄlsklingsJenny... Så himla snygg du är på korten!!!! Du ser ta mej fan ut som värsta kalaspinglan!!!! Nu blev jag ju ännu mer kär i dig!!! =) Alltså jag tycker du ska ta ett nytt kort med neutral bakgrund, det blir nog snyggast. Men annars så är du finast på kort nr 1 men det ser ut som om du skelar lite så jag hade tagit kort nr 2 om jag var tvungen att välja.
Love you

2007-09-20 @ 12:56:21
Postat av: stefan

Jag tycker att det underbara kort med ett underbart motiv.. Hade du inte varit gift så vet jag inte vad som hade hänt..
Jag brukar kolla in din blogg, och jag tycker att den är jättebra. Men nu när jag fick se dig, så blev den om möjligt ännu bättre.
Om du känner dig ensam någon gång så vet du var jag finns..
;-)
kram stefan
[email protected]

2007-09-20 @ 18:18:08
Postat av: Kramhilda

Jag tycker att båda bilderna är kanon fina men den högra bilden är lite bättre skärpa än den vänstra. Men du tar den bilden som du själv är mest nöjd med. Kram sara Mattias och astor

2007-09-20 @ 20:34:20
Postat av: AT

Ja du, jag vet då rakt inte vad jag ska säga om detta Jenny-Penny...
Puss

2007-09-20 @ 20:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback