En riktig skräckis

När jag kom hem nu ikväll så var jag beredd på att Prinsen var vaken, han hade velat se Idol och fått lov att sitta uppe med pappa, men när jag klev innanför dörren så stod Martin i duschen och allt var tyst. Jag knackade bara på toadörren för att ge mig till känna och smög sedan in i vårt romantiska sovrum, dörren stod på glänt och det var nedsläckt därinne. Jag kisade för att försöka se var min lille pojk fanns men döm om min förvåning när sängen var tom!
Jag tassade runt i lägenheten för att se om han kanske somnat i soffan eller så, nej inget där heller. När jag kom runt hörnet in i köket (vår lägenhet är sån där att man kan springa runt runt) låg det en stor svart sopsäck på golvet.
Paranoid som jag är trodde jag genast att min kära man fått ett psykbryt, mördat barnen, slängt dom i säcken och nu stod och duschade av sig blodet.
Strax efteråt blev jag lite mer rationell och förstod osannolikheten i detta men jag vågade ändå inte kolla vad som fanns i utan petade lite på säcken med foten.
 En doft steg från innehållet och jag insåg att den var full av bröd.
Sen smög jag in i barnens rum och såg mina små ligga där och sova så gott, kanske skulle kollat där först?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du måste verkligen sluta läsa camilla läckberg NU!!

2007-09-20 @ 23:39:17
Postat av: Jenny

det är inte så att du finns på facebook?

2007-09-21 @ 16:39:40
Postat av: Syster Yster

Så.. Eftersom jag nu beordrat dig att sluta läsa läckberg (fast mitt namn visst föll bort), så kan ju jag låna böckerna!
Om man nu kan låta bli att se en potentiell mördare i alla..

2007-09-21 @ 18:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback