Stäng dörrar och fönster

Vilken tur att man inte pruttar alla gånger man tänk sig, jag höll på att "make an ass of myself" som dom säger i utlandet och som är ett riktigt talande uttryck tycker jag.
Där gick jag omkring på Ica Jätten och knep för allt jag var värd, hade tryckt i mig 1,5 paket Läkerol salmiak som innehåller aspartam vilket är extremt laxerande. (Men säkert heeelt ofarligt...)
Helt plötsligt kände jag hur jag var på väg att implodera av all undertryckt gas och jag smög försiktigt undan bland läsken för att ifred kunna lätta på trycket och sen gå därifrån som om inget hänt. Preeciiis när jag var på väg att fisa dyker en man upp! Han stod bara där helt apropå och var väldigt intresserad av ölen, kanske skulle han också fisa?
Jag fick gå därifrån med magknip, betalade och rusade till bilen, sen satt jag en stund och funderade på hur pinsamt det varit om jag pruttat värsta apskiten där bland läsken och han kommit då. Vad ska man säga liksom?
När jag gick i gymnasiet hade vi ett tag en TOTALT VÄRDELÖS mattelärare, hon var ganska gravid och tyckte tydligen man kunde uppföra sig hur man ville i det välsignade tillståndet. Hon stod framme vid tavlan och fes oavbrutet! Alltså såna där riktiga pruttar som låter!
Jag frågade vid nåt tillfälle vad i hela friden det var som lät och hon svarade utan vidare att "det är jag som har lite gaser."
Ja kära värld, vart ska detta sluta?
Jag lär i alla fall få sova ensam inatt, Martin har redan hulkat en gång när han passerade garderobsdörren.

Kommentarer
Postat av: den förtryckte

läkerol i all ära , men du har ju glömt att du till lunch smockade i dig en hel del bruna bönor.
Jag tror att dom kanske hjälpte till en aning, men vad vet väl jag...

2007-10-29 @ 00:08:13
Postat av: Jenny

ja herregud. tur att min släpper sig varje gång man funderar på det... Matteläraren du hade på gymnasiet har jag lyckats förtränga vem det är... Och vi som ändå gick i parallellklass...//Kram

2007-10-29 @ 11:42:57
Postat av: Jenny Svenson

Det var en yngre tjej, supertöntig, som vi puckon hade i typ "extralätt-matte", du hade nog aldrig henne. Men sen hade jag ju Göran ett par terminer också, han var ju en klass för sig...

2007-10-29 @ 12:30:23
URL: http://newsfromthecloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback